Toimitus ja palautusehdot

Scemosystems verkkokaupan toimitus ja palautusehdot

Toimitus ja pakkaus
Tilaus toivotaan ensisijaisesti noudettavan varastolta. Tilaus voidaan toimittaa myös postitse. Postitushinta on kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukainen hinta.  Verkkokaupan ohjelmisto laskee postitushinnan tilausta tehdessä.

Yksityisyys ja turvallisuus
Kauppapaikalla kerätty tieto käytetään vain tilauksen käsittelyyn. Asiakkaan tietoja ei luovuteta kolmannelle osapuolelle mihinkään tarkoitukseen, ellei suomen laki jotain muuta edellytä. Verkkokaupan käyttäjä sitoutuu olemaan häiritsemättä verkkokaupan toimintaa. Automaattiset sähköiset kyselyt ovat sallittuja vain eri pyynnöstä, ja tähän voidaan tarjota erillinen rajapinta.

Palautukset ja vaihdot
Tuote myydään siinä kunnossa kun se myyntihetkellä on. Käytetty tavara on mahdollista testata varastolla ennen ostoa mikäli se on teknisesti mahdollista. Myyjä pyrkii ilmoittamaan tuotteen tiedot parhaan kykynsä ja tietonsa mukaan. Viallinen tuote vaihdetaan ensisijaisesti samaan tai vastaavaan. Toissijaisesti muuhun tavaraan. Mikäli muuta mahdollisuutta ei ole, palautetaan kauppasumma. Palautustilanteessa ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun jonka jälkeen voitte sopia asiakaspalvelun kanssa miten asian kanssa menetellään. Älä lähetä meille mitään pakettia ennen kuin olet asiakaspalvelultamme siihen saanut toimintaohjeen.

Tuontitullit ja verot (koskee tilattaessa tuotteita ulkomaille)
Ostaja on aina vastuussa mahdollisista tuotitulleista tai veroista, joita saatetaan lisätä tilaukseen kohdemaassa.

Kaksikäyttötuotteet (koskee tilattaessa tuotteita ulkomaille)
Laissa todetaan periaatteessa, että emme voi viedä tiettyjä asioita. Tämä nyt koskee lähinnä sotilasteknologiaa muutaman muun asian lisäksi. Laki on lopulta aika mielivaltainen siitä mitä pidetään kaksikäyttötuotteena. Teknisesti vihreää ruuvimeisseliä voidaan pitää työkaluna massatuhoaseiden valmistukseen ja se voi sen johdosta aiheuttaa ongelmia sen maahantuonnissa kohdemaassa. Me teemme parhaamme olemalla myymättä kiellettyjä asioita, mutta johtuen epämääräisestä määritelmästä mikä on kiellettyä tai sallittua, me emme ole vastuussa siitä jos paikallinen tullitoimisto pitää tilauksesi sisältöä kaksoiskäyttötuotteena ja saat siitä jonkinsortin sanktioita (esim. tuotteet takavarikoidaan tai lisämaksuja). Tarkista paikallinen lainsäädäntö ja (yritä...arvata) kuinka paikalliset viranomaiset tulkitsevat sitä.

Tilaaminen
Tavara tilataan verkkokaupan kautta. Tavaran voi tulla myös noutamaan varastolta käteismaksulla sillä varauksella että se on edelleen myymättä (ellei tietenkään tilauksen tuotteiden varauksesta olla ennalta sovittu jotakin). Tilauksen voi toki myös maksaa ennakkoon ja saapua myöhemmin sovitusti varastolle noutamaan sen.

Maksaminen ja toimitus
Tavara maksetaan Verifone BlueCommerce maksupalvelulla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (mikäli kyseinen tuote kuuluu ALV verotuksen piiriin). Kaupassa myynnissä oleva tavara on suoraan varastossa saatavilla mikäli tuotteen kohdalla ei ole muuta mainittu. Kaupan tuotteen tiedoista selviää montako niitä on saatavilla heti. Mikäli kyseessä on tilaustuote ilmoitetaan tuotteen tiedoissa mikäli toimitusaika on erityisen pitkä (oletuksena yli 2vko kestävät toimitukset). Tilaus toimitetaan heti tilauksen käsittelyn jälkeen, yleensä lähetys lähtee seuraavana päivänä.

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy Scemo Oy.

Verifone Finland Oy
Keskuskatu 1 A
00100 Helsinki
Verifonen asiakaspalvelu: 0207535192 (Maksullinen numero)
Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi
verifone.fi

Tilaushistorian selaaminen ja lähetysten seuraaminen
Asiakas voi asiakastilin perustamisen jälkeen selata omaa tilaushistoriaansa. Tilauksia voit seurata asiakastilin kautta löytyvällä lähetyksen seurantatunnuksella. Kanta-asiakkaille ja asiakkaille jotka ovat rekisteröityneet tullaan tarjoamaan etuja joita muut eivät saa. Edut voivat olla kanta-asiakaslahjoja, ylimääräisiä tuotteita ja alennuksia, hyvityksiä tai muita etuja.

Omien tietojen päivittäminen
Rekisteröitynyt asiakas voi muokata omia tietojaan käyttöliittymän kautta. Asiakas vastaa oikeellisten tietojen saattamisesta kauppiaan saataville. Jos toimitus viivästyy tai estyy pääsemästä perille virheellisten asiakastietojen johdosta, on asiakas vastuussa tästä.

Kysyttävää?
Lisää kysymyksiä? Kysy sähköpostilla sales@scemosystems.fi tai soita arkisin 09-20 ja viikonloppuisin 12-18 numeroon +358505507520